Integruojant mokomuosius dalykus ne tik efektyviai perimamos dalykinės žinios, bet ir formuojamas pasaulio, kaip nedalomos visumos, suvokimas. Su vadovėliu dirbančių mokytojų patirtis rodo, kad toks mokymo(si) būdas padeda ugdytiniams geriau įsiminti dėstomą medžiagą, nuolat gilinti jau turimas žinias, lengviau įgyti reikiamų gebėjimų ir kompetencijų. Skatinamas domėjimasis, smalsumas, motyvacija mokytis.
Vadovėlis patrauklus mokiniui, nes jame kalbama apie tokio amžiaus vaikui rūpimus klausimus, problemas. Specialiai vadovėliui parašyti tekstai, su personažais modeliuojamos situacijos skatina vaikus pasisakyti, diskutuoti, dalytis asmenine patirtimi. Sudaromos sąlygos jų saviraiškai ir kūrybai, teigiamų vertybinių nuostatų formavimuisi.
„Vaivorykštėje“ pateikiamos užduotys leidžia mokytojui organizuoti pamoką atsižvelgiant į kiekvieno mokinio poreikius ir galimybes. Visose pamokose skatinamas bendravimas ir bendradarbiavimas. Mokiniams siūloma dirbti poromis, grupėmis ar visiems kartu, įgyvendinti įvairius projektus.
Gimtosios kalbos pamokose daug dėmesio skiriama pradedančiųjų ir geriau skaitančiųjų mokinių problemai spręsti. Pateikiamos medžiagos pakanka darbui ir su gerai skaitančiais, ir su dar tik besimokančiais skaityti mokiniais. Skaitymo įgūdžiams lavinti, neieškant papildomų mokymo(si) šaltinių, galima naudoti ir Etikos pamokų tekstus.
Vadovėlis įtrauktas į Bendrojo ugdymo dalykų vadovėlių duomenų bazę.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.